Dec 30, 2009

double E's stories


hey guys! aku nk bagitau korang pasal bestfriend aku. dia ni yg paling rapat ngan aku lah..kwn sehidop semati and ade org kate sekubur..XD.nme dia , nurizrin shazmira..aku kwn ngn dia dr form 1 sbenarnya. haha. time ade tukar2 kelas tu dai sama ngn aku klas 1 progresif.So,kitorang mmg gang.haha.tp time tu.takda lah rapat sgt.coz ada lg dua orang.black and anis..and bila masuk tahun 2009.kitorang form 2.tgk2.. sama klas..2wawasan fuhh! nasib ada kwn..haha..ktorang duduk lah sbelah2..then..buat apapapa pun msti same2 lah..pg toilet samasama..kena ejek samasama..hahah..kat mana ada aku salunya dia ada lah..kitorang suka buat lawak sendiri sendiri..so apa apa yg ktorang buat skng mst ada je yg tringt..hahaha..dua tahunn dgn dia mmg takboleh lupa.HAHA..and now,da nk masok form 3..but sedih gak.coz aku ngn dia dah tak sama klas lg..aku pun taktau..kalau mngikot kebenarannya aku spatotnya sama kelas ngn dy (ceh!).tp btol gk kot..hurmm...cmna lah tahun depan dia tak sama klas ngn aku..sumenya buat sorangsorang je..uhuk3..chillex ! dont cry..tp serious lah.. kat kelas takda lg nk gurau samasama...haha..nk usha usha bdak sama sama.hehe..buat seloka pun ktorg buat sama sama.(aku tlg editkan)..tp siott lah tak rplk..penat je perah otak.haha..hmm.. tgk je la nnt..kalau jmpa unn bkn dlm klas lahh..maybe ktorang rehat same..mst pnye.huhu.. hope this friendship never end :)