Jun 19, 2011

hmm :/




lately , kita jarang contact . and aku rasa kau macam dah lain . lain lain lain . kau dah tak banyak cakap . walaupun kau cakap kau rindu aku , aku da tak dapat rasa yang kau betul betul rindu aku . sorry to say . malam ni , aku alone alone alone . bila macam ni aku mula rindu , aku teringin nak macam dulu dulu .


kita dulu chat sampai tengah malam , aku tahu kau penat . takpa , this is only my dream . emm weh kau tau tak harihari aku tengok older post facebook kau , bila kita mula rapat balik .tengok ni , kau ingat tak post ni ? aku rasa ni time kau baru add aku balik . fuhh tak sedar pun kau remove aku -___-


haha sangat lawakk -__- . and the rest . baca lah sendiri . haha sampai la dua dua declare suka sama suka , err walaupun time tu aku dengan budak tu >.>




and bila keadaan dah serabut macam ni lah :(



and ingat tak ice rink <3 baru aku perasan time tu 10 november 10 :) sebulan sebelum 10 december 10 :D

yang aku tahu sorang 'dia' tu aku , hehe okay perasan :p


day after day ~



cerita yang aku reka dekat blog ni , cerita kau dgn aku :'>

ni ha , bila kau call aku , keadaan aku mesti macam ni xDhehe


kita banyak jugak bergaduh , bukan sebab apa kita dua dua tgh kusut time tu :/ sorry , aku suka lari kan diri kalau tgh toucing :'>


3 december tu , birthday aku nak dekat dah . aku sedih sangat :/


tengok ni , 7 december kita gaduh teruk sangat , 2 hari lagi nak birthday akuu :(

masa 8 december , aku dah jujur dgn budak tu yang aku taknak ada apa apa lagi dgn dia . aku lega sangat time tu . hmmm semua okay balik :) cuba yelah aku dah break someone heart yang tak bersalah . tapi aku tak boleh tipu , aku suka kau sangat sangat . sampai lah birthday aku ~




hahahaha rindu betul time tu ~





yeahhhhhhhh 10 december 10 ,

ya Allah sebenarnya panjang lah aku nak type sampai bila bila tak habis , haih . nanti la aku sambung :/ aku rindu kau sangatsangat .