Jun 5, 2011

holiday .

gahh , yknow what happened on my weekends ? my godd . dont know what to say , let hear my story :D

semalam , aku bagun tidur and i got sweetdream . aku mimpi ayah aku ! so happy ! bangun bangun je , kitorang siap siap . mengikut plan kitorang nak pergi bagan lalang , camping kat sana sampai hari ahad baru balik . well , da angkat everything , and kitorang sampai kat sana pukul 7.30 pm macam tu . kat sana dah ada mak andak and anak anak dia semua . dah pasang khemah semua . blablabla . malam tuu , we do bbq . ayam , ikan , udang , kitorang bakarr . lepas sembahyang tuu kitorang makan lah . mak aku bawak nasi sekali semua . macam dekat rumah dah ! macam macam ada ! after makan ikan bakar and semua tu . kitorang makan sup sayur . yang di masak oleh mak andak . see this is sup sayur yang telah dimasak .




hah okay , I KNOW SUP SAYUR . and i don't eat vegetables . but makan sup dia je lah . haha . perut dah kenyang semua . aku nampak , angah , bangno and sepupu yang lain pg tengah laut yang dah surut tu . ohhh dorang main bola ! apalagi , join lah kan . omgg tak pernah rasa penat macam tu . enjoy gila but sumpah penat coz lari dekat pasir macam asdfgjkl urgh ! but kitorang main bersungguh sungguh ! sampai jatuh jatuh kat pasir . rambut aku penuh pasir that night . and aku dah pun termakan pasir :p eww yucks ! okay lepas tu dah penat main , kitorang cari kayu api , hehe for campfire . bangno yang light up campfire tu . seronok . kitorang cerita cerita . hahaa and my sepupu was saying ' mentera ' or what i dont know , hahaha . kitorang gelak gelak sepanjang masa . haha . this is our campfire !






orait , dah pukul berapa kitorang taktau . just duduk kat khemah balik , and leave our campfire . haha dont know what to do . and dorang semua macam nak masuk tidur . aku ni taknak tidur lagii . haha . and dorang semua pergi surau and toilet semua . aku dengan bangno , farhan tinggal kat khemah . hahaa and aku dgn a-an buat something hahahhahaha . kitorang ambik udang dalam sambal , basuh , panggang kat tmpat bbq tu . haa dalam gelap kitorang buat keje . lepas tuu lapar lagii . tgk la apa apa bende yang boleh makan .ha nampak lah telur ayam haa . aku pun pg ambik periuk ke ape tah nama nya yang petak tu , letak kat tmpat bbq tu . masak ! hahahahaa .masak apa ? scramble egg je ngn kicap huehue . here the result !





hehehe , lepas tu , aku pergi sembahyang isyak . pukul berapa aku pun tak tahu . haha yang aku sakit hati nya . masa nak masuk kereta tu boleh pulak ada pempuan ni terpijak selipar aku , then boleh watlek . just ckap sorry smbil gelakgelak ngn member dia . fcuk punya pmpuan ! dah lah putus selipar aku . kalau ganti takpelah jugak kan . asdfgjkl bodoh ! kalau aku jatuh mmg tak selamat lah idup kauu . then , dah smbahyang semua . jam pukul 2 maybe .aku ikut mak andak pergi jalan dkat pantai . yea air surut . konon konon nak cari ketam , yknow mmg banyak gila ketam , but baby ketam lah . so kecik macam takda isi . mmg byk gila lah jumpa around 30 macam tu . bapak ngn mak nya entah kemana pulakkan . nyorok pulak dia . oh and we found benda lain . udang ! but udang ketak . mom pernah told me about that udang . dia macam pelik sikit but boleh makan . and sedap . we also found kepah . haa and kitorang duk kat khemah balik . semua ready to sleep . jam dah pukul 3 , and aku tak boleh tidur . lama lama aku tertidur lepas dengar farhan cerita pasal hantu kak limah balik rumah . yknow dia ikut dialog sama je macam dalam cerita . hahaha . boleh jadi penglipur lara haaha . ttbe pukul 4:43 am aku terjaga . angin kuat sangatt . aku tgk mak aku dgn tunang abg tak ada .mana dorang pg ni .tibatiba angah bangun , kitorang takut sangat . lepas tu mak aku balik , rupanya dorang pg toilet . ahh and ttbe hujan lebat . angin pulak da macam ribut . pancang khemah kitorang terbukak . rasa macam nak terbang pun ada khemah tu . khemah abg aku pun dah kecik sbb angin kuat sangat . lastly we decide tuk balik bcs takut air naik . mmh lebat lah hujan pantai . angin dia . aku kitorang keluar dr khemah and angkat semuasemua barang and terus balik kat rumah . goshhhhhhh taktahuu akan jadi macam ni . :( apa yang kitorang plan harini hancur :'( urghh . maybe ada hikmah . and bila dah sampai rumah kemas semua barang . and tidur dkat rumah . mak andak msg pagi tu , dorang tidur dalam banjir , luckily , dorang punya beg baju semua ada kat kereta . so selamat lah . haih ! selama kitorang camping kat sana takda la jadi macam ni . huhu . dah dah aku nak ber tumblr . kbye <3