Jul 16, 2011

recently

what day is today ?

today is fucking boring day !

it's like 10 thousand time i'm searching for the blogger setting to change my url ! lol. i can't find it though . mana kau hilang haa ? aku dah naik muak muak muak rasa nak campak je laptop ni bila nak type url blog ni . aku dah totally benci nama momo tu . eww please macam entah pape je . seriously , aku nak tukar to something yang aku suka , sejuk sikit mata aku nak tengok url tu . something like

- redrose.blogspot.com
-unwantedbloood.blogspot.com

omaigod , sukanya aku dengan url tu . awhh aku rasa stupid gila bila tak dapat change url tu , someone ? HELP ME PLEASE

tadi , ada tuition .rasa macam nak tukar tuition pun ada . yeah i will , tp chemist je lah . but tadi aku betul betul tengah ada spirit nak study , tibatiba dapat call

angah : dik , dah habis tuition kan ? nak ambik sekarang

and i was like pffffffffffttt ! baru nak study .

angah : nak pergi putrajaya ni .

and aku pun turun lah and we are going to putrajaya .

sampai sana aku tengok there's something macam pesta flora . ada lah boat boat , nampak glow in the dark . and surprisingly , tengahtengah tengok tu , ada firework !

aku rasa teruja sangatsangatsangat bcs betulbetul depan mata aku . hoho ! best gila kot . hehe

and tommorow actually ada lawatan pergi muzium , am happy bcs dia cakap dia ikut sekali , hehe <3 i love you :p aku and diyana sabrina ialah AJK MAKANAN . hohohehe . so kitorang lah kena bagi group member makanan esok , sorry lah aku bagi korang roti jeww . :p breakfast kan hihi . okay aku dah mengantuk , byebye :D