Dec 31, 2009

PMR CANDIDATE 2010


adeii..lepas tahun 2009 habis , aku terus cuak ..cuak gilagila.tahap cipan. aaaa..harini 31 december 2009.last day before 1 jan 2010. ohh my god ! ni maksud nya aku kena berada jauh dr laptop kesayangan aku ni ..goodbye dino :( PMR frighten me out.. hell no.. next year mula la aku study sampai nak mati. and aku rasa tahun dpn pling busy.. study.tuition.study.tuition. blah3.. :| no more main gilagila.. no more online. :( focus on my study.buat pahala banyakbanyak . and delete dosa. tu lahh yang aku kne buat..yeah! to get straight A for PMR. doa kat tuhan banyakbanyak..jd alim skitt tahun dpn bia dpat good result bila exam.. AMIN..i will change my personality and attitude next year. just wait and see. :) mybe tak sebising dulu. XD. ye lahh ..i lost my bestfriend kat kelas. nagn siapa lg nk memekak. haha.. hope dapat klas yang best lahh mcm 2 waw. :) miss 2008 and 2009 and goodbye!! to all PMR candidates 2010.. i wish u all goodluck and get strainght A. :D PRAY FOR ME TOO!!
goodbye every one.. goodbye myspace.. ym.. facebook.. and maybe blog. :(