Jan 8, 2010

already gone....... :( 8 dec 2009 - 8 jan 2010


nape sume nie jd..i lost my beloved kitten...nme dy rantai..aku taw npe 2 plik tp aku bg nme 2 sbb kat leher dy cm ade belang..wane ptih..arituhh dy ilang dlm blik aku..then carik2...last2 jmpe..kat bawah laci almari aku...haha.2 la memory yg aku xleh lpe....tp skng...ya allah aku sedih sgt skang ni.aku xcaye gler smalam last aku maen ngn dy,tdokan dy..bg dy minom susu,aja dy jalan.. n byk lg laa...kalo tgk gamba penoh gmba dy..aku syg sgt2 kat dy sbb dy ni aku rse special..aku taw sakit..n aku taw dy akan mati gk nnt..tp nape skng??td aku apy la kat skola...coz arinie genap 6bulan aku ngn bf aku...tp arinie gak..tym umo rantai genap sebulan.. dy mati..npe cepat sgt tuhan ambek dy...smlm dy tdo ngn aku..pa2 aku tepok2 nyanyikn bg dy tdo..n dy tdo...tp..pas aku blik skola..aku baru nk bg dy minom susu..then..mak aku ckap dy da mati..aku tatw pasaan aku cmne skng...aku still tanak dy mati..tp sume da xde....dy xkan idop balik..maen2 ngn aku...pa2..tiap malam xde lg aku tdokn dy...aku xdpat bwat ape2..aer mate aku xbenti2 kua..aku xdpat tahan da..walopon bg orang2..'kuceng mati' xde sape kesah.tp cm aku ckap..aku xleh tgk kuceng derite tesekse ape lg sakit..myb aku jd cmnie sbb dr kecik aku maen kuceng...RANTAI...aku xkan dpat lpe dy...aku rse laen n sdehh sgt ble one of my cat xde...aku bleh doa je kat tuhan...aku arap rantai kat syurga nnt ingt laa aku....sbb aku xkn pna lpe kn dy...waaaaaaaaaa!!!!!! :( *crying*