Jun 30, 2011

hey everyone

life update :

1) nothing

2) nothing

3) nothing

cehh . hahahahahah

i'm pretend to be happy , capital wtf , i'm dying inside .

actually , aku nak admit something .

i hate my classmate this year . okay aku tau aku sebenarnya tak exist pun dalam kelas tu . and aku bengang sangat dengan fucking mothafakassss guru kelas kesayangan 4 pro tu . dia tak habis habis nak nag hari hari . tak reti penat ke . i know i'm bad , mengumpat cikgu dalam blog . but aku dah taktahan . dah meletup letup ni haa . wahai cikgu yang disayangi , kalaulah kau boleh baca blog ni aku nak kauuu tauuuu sangat . kalau aku tak turun rehat , aku lagi rela kemas kelas kesayangan kau tuu daripada buat benda lain . kau bukan nampak pun aku sapu kelas or whatever . yang kau tau bisingbising marah aku . cukup lah . aku tahu nak buat apa . eeeeee tapi serious sekarang aku tak suka kauuuuuuuu . aaa watevessss ! tomorrow , everyone knows sign report card . hoyeahhh . yay me ! tak payah pergi sekolah . ulala ~ tak payah mengadap mukamuka swagers kat sekola tuu . haha ! friday friday ~ sekolah balik la nampak nya haha but can't wait for hari koko . adelah someting kannnn yang aku tak sabar sangat ni hehe . malam ni aku tumblring and study kejap jewwwwwww . ehem ehem , sehari tak sah tak sebut pasal si dia . haha hello there , i miss you gilagila kat sini . harini sungguh asdfghjkl sebab tak contact langsungg dengan dia . dah dua hari tak wish goodnight . so , goodnight for last night and goodnight for today <3 xoxo i think i need to stop here . okay byebye ~